Welcome

събота, 19 декември 2009 г.

ABSOLUT облече кожено яке

Кожа, блясък, рок знаменитости, култови рок парчета, тъмни очила и ABSOLUT VODKA доминираха ексклузивното рок парти за посрещането на новата дизайнерска серия ABSOLUT VODKA ROCK EDITION. ABSOLUT VODKA посрещна гостите си облечена в прилепнало кожено яке с метални капси и цип. Автор на рокаджийското облекло е шведското креативно студио Family Business. ABSOLUT ROCK е вдъхновена от независимия и дързък дух на рок музиката. Дизайнерската серия е част от кампанията IN AN ABSOLUT WORLD и пресъздава гледка от Един Абсолютния Свят, където всеки е звезда и е поканен зад кулисите.

По лилавия килим пред Sofia Live Club се разходиха повече от 600 вип гости, сред които бяха и представители на българския рок хайлаф – групите Gravity Co, D-2, Остава, Ахат, Tri-O-Five, Вики от Мастило, Васко Кръпката, Тома и Елена от Music Idol. Всички те посрещнаха ABSOLUT ROCK, която влезe в клуба на чопър Harley Davidson. Рок банда забиваше хитови рок парчета, докато гостите събличаха кожените якета на бутилките.

По време на рок партито за първи път бяха представени в България култовите фотографии на емблематичния рок фотограф и режисьор Дани Клинч. Във фокуса на специално създадената за лансирането на кампанията фото сесия е австралийската рок банда Wolfmother. Всички фотографии са вдъхновени от посланието IN AN ABSOLUT WORLD YOU ROCK*.

Черно-белите фотографии канят зрителите да надникнат в живота зад кулисите. Дани Клинч прекарва няколко дена с бандата в Лос Анжелис и заснема повече от 4 000 кадъра. „Най-приятната част от проекта беше, че ABSOLUT ми възложиха да правя това, което обикновено правя” казва Дани Клинч за работата си по фото сесията и допълва „ABSOLUT VODKA винаги са имали много плодотворни взаимоотношения с творците. За мен беше невероятно, че не бях изправен пред никакви творчески компромиси и ограничения в създаването на тази кампания”.

Дани снима в звукозаписното студио Sunset, документира концерти, улавя моменти от репетиции, запечатва бохемския начин на живот на рок звездите. Дани Клинч продуцира и кратък филм за вдъхновяващото рок приключение. Фото сесията и видеото ще бъдат качени в иновативната виртуална изложба на absolut.com/rockedition, където всеки е поканен да разгледа бляскавия свят на рок звездите.

ABSOLUT ROCK ще достигне до повече от 80 държави, където ще бъдат пуснати около 2,7 милиона бутилки. В България кожената рокендрол бутилка ще бъде в магазинната мрежа от началото на октомври. ABSOLUT ROCK е истинско предизвикателство за колекционерите. Дизайнерската рок опаковка може да бъде използвана многократно, за разлика от стандартните опаковки, които в повечето случаи се изхвърлят веднага след употреба.

ABSOLUT ROCK е уникален подарък за всички почитатели и представители на рокендрол културата. ABSOLUT подари серия от рок бутилки на българските рок звезди. Специалният подарък извика емоции и спомени за първите им рок преживявания. Димитър Ковачев – Фънки разказа „Бях на 13, свирех на барабани и някъде тогава за първи път чух Deep Purple. Музиката им беше като удар под лъжичката. Казах, че това е моето място и от тогава се занимавам само с рок”. За група „Остава”, освен музика, рокът е още „Свобода и неподправена енергия. Нещото, което вдига адреналина. Рокът е философия, виждане за живота. Той става част от личния ти живот и въздейства върху възприятията ти за света”.

Много пъти ABSOLUT открива вдъхновение в музиката, а новата рок серия ABSOLUT ROCK е начинът да го отпразнува.

ABSOLUT представя първата лимитирана серия от бутилки в нестандартна опаковка през 2005 година. До момента на пазара са пуснати шест серии, а ABSOLUT ROCK е седма поред. Сред тях са: ABSOLUT DISCO, ABSOLUT COLORS, златната ABSOLUT BLING-BLING и миналогодишната - в блестящи червени пайети ABSOLUT MASQUERADE.

В ABSOLUT-ния свят звездата си ти!

Няма коментари: